1. Kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?
Ja, natuurlijk! Heb je jouw boeking digitaal gedaan, dan kan je hem ook digitaal wijzigen of annuleren zoals in de bevestigingsmail staat aangegeven. Aan de kassa of telefonisch gemaakte reserveringen kunnen niet online gewijzigd of geannuleerd worden, bel hiervoor het Filmhuis tijdens de openingsuren  (0316-344 250).

2. Kan ik mijn E-ticket terugboeken?
Ja dat kan, E-tickets kunnen tot 1 uur voor aanvang van de voorstelling worden teruggeboekt, er zal EUR 1,00 aan kosten per terugboeking worden ingehouden. Klik hier om het bedrag van je betaalde e-ticket terug te storten.

3. Hebben jullie een nieuwsbrief?
Jazeker, schrijf je in voor onze nieuwsbrief en krijg van ons het film- en podiumaanbod elke week op maandagmorgen in je mailbox.

4. Kan ik met mijn Cinevillepas bij jullie terecht?
Ja, dat kan, wij zijn aangesloten bij Cineville, het landelijke platform voor iedereen die van filmhuisfilms houdt. Met de Cinevillepas kijk je elke maand oneindig veel films bij Filmhuis Zevenaar of één van de andere aangesloten filmtheaters in Nederland.

5. Kan ik met mijn rolstoel de zaal in?
In beide filmzalen hebben wij twee rolstoelplaatsen en om de hoek van filmzaal 2 is een gehandicaptentoilet. Wil je zeker zijn van een plek voor jouw rolstoel in de zaal? Geef dit dan aan bij je reservering.

6. Waar kan ik parkeren?
Je kunt gratis parkeren op het parkeerterrein naast het spoor. Van daaruit is het ongeveer 3 minuten lopen naar Filmhuis Zevenaar. Heb je een gehandicaptenparkeerkaart? Dan kun je parkeren op het voorterrein van de Turmac Cultuurfabriek (navigeer op Kerkstraat 27 te Zevenaar).